– Sukces jest dla mnie konsekwentną realizacją wyznaczonych celów. Aktywnym działaniem i szukaniem rozwiązań, zamiast narzekaniem na problemy. Sukces wiąże się dla mnie z wyciąganiem wniosków z popełnionych błędów i stawianiem kolejnego kroku na przód, w stronę swoich marzeń. – mówi Magdalena Szewczuk, organizatorka konferencji LADIES DAY, której jesteśmy patronem medialnym.
Skąd pomysł na tworzenie projektu Czerwona Szpilka?
Od 15 lat zajmuję się budowaniem skutecznych zespołów sprzedażowych. Poznałam dzięki temu mnóstwo niezwykłych kobiet. Jedne z nich były inspirujące i przedsiębiorcze, inne skrywały swój potencjał i potrzebowały czasu, by uwierzyć we własne możliwości. Przez te wszystkie lata dostrzegłam, że kobiety potrafią być dla siebie ogromnym wsparciem. Zapragnęłam więc stworzyć dla kobiet coś, co pozwoli im rozwinąć skrzydła, zdobyć wartościową wiedzę, nawiązać biznesowe kontakty oraz wypromować biznes. Tak narodziła się organizacja Czerwona Szpilka, która skierowana jest do kobiet, które mają apetyt na życie. Początkowo miał to być jeden z kilku projektów, do którego namówiła mnie siostra z przyjaciółką. Dziś Czerwona Szpilka jest dużym, odrębnym projektem, który ma dwie misje: inspirowanie kobiet oraz wsparcie przedsiębiorców. Dlatego właśnie organizujemy spotkania networkingowe, warsztaty oraz konferencje, wydajemy książki i dzielimy się wiedzą online. Za moment również uruchomimy Klub Zakupowy, który ma na celu wsparcie sprzedaży u Partnerów Czerwonej Szpilki.
Czy to prawda, że kobiety obecnie lepiej radzą sobie w biznesie niż np. 5 lat temu?
Kobiety, które kilka lat temu zdecydowały się na prowadzenie własnego biznesu radziły sobie równie dobrze jak dziś. Obecnie jest ich po prostu więcej. Kobiety zaczynają odczuwać większą potrzebę niezależności, mają więcej odwagi, by walczyć o swoje marzenia i realizować ambitne plany. Dlatego coraz więcej kobiet decyduje się na założenie swojej firmy.
Po czym Pani zdaniem poznać dobrze zorganizowaną,profesjonalną konferencję? Sporo tego na rynku i można nie raz naprawdęwyrzucić pieniądze w błoto.
Bywałam na wielu krajowych i zagranicznych konferencjach i uważam, że jest kilka ważnych czynników, które wpływają na całokształt. Przede wszystkim wartość merytoryczna – jest dla mnie ogromnie ważna. Muszę mieć poczucie, że zdobyłam nową wiedzę, która została mi przekazana w ciekawy sposób. Oprócz tego na moją ocenę wpływa szereg kwestii organizacyjnych – lubię gdy organizator czuwa nad tym, bym otrzymała komplet potrzebnych informacji, począwszy od zakupu biletu, aż do momentu opuszczenia sali szkoleniowej. Lubię też gdy podczas konferencji panuje pozytywna energia, zarówno wśród uczestników, jak i wśród obsługi i prelegentów.
W marcu organizujecie dużą, na 500 kobiet konferencjęLADIES DAY.Do kogo jest kierowana? Macie określoną grupę odbiorców?
Konferencja skierowana jest głównie do kobiet, które chcą zdobyć nową wiedzę, nawiązać biznesowe kontakty oraz naładować się pozytywną energią. Uczestniczki Ladies Day wysłuchają merytorycznych wykładów prowadzonych przez praktyków biznesu oraz inspirujących wywiadów z kobietami, które podzielą się swoją receptą na sukces. Będzie to bardzo energetyczny dzień, ponieważ oprócz wiedzy dostarczymy paniom wiele rozrywki. To za sprawą koncertu Anny Wyszkoni, występu Katarzyny Mirowskiej oraz zespołu Girls on fire. Nie ma znaczenia wiek uczestniczek, ani ich wykonywany zawód. Zadbamy o to, aby każda z pań bawiła się wyśmienicie. Wspomnę jeszcze, że Ladies Day to tak naprawdę dwie równoległe imprezy. Oprócz oficjalnej części planujemy również Targi Niezwykle Kobiece, które organizujemy z myślą o fundacji NA RATUNEK. Całkowity dochód ze sprzedaży biletów na targi przeznaczymy właśnie wspomnianej fundacji, którą wspiera również Martyna Wojciechowska. Podczas targów szykujemy mnóstwo atrakcji dla wszystkich uczestniczek – każda z pań będzie mogła przejść totalną, wiosenną metamorfozę. To za sprawą zaproszonej wizażystki, stylistki, brafitterki i polskich projektantów. Naprawdę wiele będzie się działo tego dnia!
Jakie nazwiska i tematy wykładów pojawią się nakonferencji?
Tematy krążyć będą wokół kobiecej niezależności, finansów, zdrowia oraz psychologii. Do trzech głównych wykładów zaprosiłyśmy Renatę Frączkiewicz-Krzal (trenerka zmiany), Danutę Myłek (dr n. med., specjalista alergolog i dermatolog) oraz Aleksandra Sienkiewicza (trener sprzedaży). Oprócz tego swoimi historiami i wiedzą podzielą się: Izabela Jagosz (autorka książki „Uczulona na wino”), Marta Kaim (autorka programu i książki „Jesteś ważna”), Ilona Adamska (redaktor naczelna magazynu Law Business Quality oraz Imperium Kobiet), Lucyna Pleśniar (przedsiębiorca, współwłaścicielka i prezes firmy doradztwa personalnego People) oraz Małgorzata Ohme (redaktor naczelna magazynu Oh!me). Konferencję poprowadzi dziennikarka Anna Matusiak – niezwykle żywiołowa kobieta, która z pewnością oczaruje publiczność. Warto śledzić stronę wydarzenia na Facebooku, gdyż niedługo przedstawimy kolejne niezwykłe kobiety, które wystąpią 18 marca podczas Ladies Day.
Do współpracy zaprosiliście jako główną gwiazdęwydarzenia Anię Wyszkoni? Dlaczego Ania?
Anna Wyszkoni jest połączeniem wielkiego talentu, pasji oraz zaangażowania. Jestem oczarowana jej głosem. Oprócz tego uważam, że jest bardzo silną kobietą, która musiała zmierzyć się z bardzo dużą przeciwnością losu, o której opowiadała w wywiadzie ze mną na profilu Czerwonej Szpilki. Ania jest piękną inspiracją, która pokazuje, że warto walczyć o siebie i swoje marzenia i nie rezygnować nawet wtedy, kiedy mamy w życiu pod górę. Dlatego bardzo chciałam, aby to właśnie Anna Wyszkoni była gwiazdą wieczoru. Już nie mogę doczekać się tego koncertu, ponieważ wiem, że będzie to bardzo emocjonujące przeżycie.
Czym dla Pani jest sukces?
Sukces jest dla mnie konsekwentną realizacją wyznaczonych celów. Aktywnym działaniem i szukaniem rozwiązań, zamiast narzekaniem na problemy. Sukces wiąże się dla mnie z wyciąganiem wniosków z popełnionych błędów i stawianiem kolejnego kroku na przód, w stronę swoich marzeń. Sukces jest dla mnie każdym najmniejszym zrealizowanym celem oraz wykorzystywaniem okazji, które trafiają się na mojej życiowej drodze.
Współczesna businesswomen to … ?
To kobieta aktywna, która nieustannie podnosi swoje kompetencje, nawiązuje biznesowe kontakty, potrafi zachować balans pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym. Współczesna kobieta biznesu jest odważna, wychodzi ze swojej strefy komfortu i cieszy się każdym dniem, ma apetyt na życie. Jestem pewna, że na Ladies Day zjawi się wiele takich fantastycznych kobiet.
Najnowsze komentarze